כתיבה נכונה של פלייר
המטרה העיקרית של הפלייר היא שהלקוח שקיבל אותו ישמור את הפלייר וברגע שיזדקק לשירות הוא ייזכר בפלייר ששמר וייצור קשר עם בעל העסק. אתה חייב להבין שהלקוח הישראלי קצר בזמן! חשוב, כמה פעמים פתחת את תיבת הדואר שלך וראית שם המון פליירים. חלק גדול מהציבור פשוט יזרוק אותם לפח הזבל, וחלק יקדיש לכל פלייר כמה שניות ויקבל החלטה אם לשמור או לזרוק את הפלייר שלך!
איך כותבים פלייר?
המסר צריך להיות קצר וקולע. הוא צריך להעביר לקהל הלקוחות הפוטנציאלי את היתרונות הבולטים של המוצר או השירות שאתה נותן. מומלץ לכתוב את היתרונות ברשימה של נקודות.
כמה טיפים יעילים שיעזרו לך לכתוב פלייר מנצח:
כותרת – יש לך שניות אחדות לתפוס את תשומת הלב של הלקוח. אתה חייב לשאול את עצמך איזו הכותרת תגרום ללקוח לשמור את הפלייר. זה יכול להיות שם המוצר, מבצע גדול או מילות הקסם מתנה לכל לקוח.
יתרונות ובידול – הטקסט צריך לכלול את היתרונות הבולטים של המוצר או השירות שלך. את אותם יתרונות שאין למתחרים שלך – אחרת למה שהלקוח יהיה מעוניין בך?
קצר וקולע – הלקוח הישראלי חסר סבלנות. אין לו זמן לקרוא הרבה מלל. רשום בכמה נקודות את היתרונות שלך ובמקרה הצורך הוסף פירוט קצר על כל נקודה.
איות – שפה עילגת ושגיאות כתיב ירחיקו משמעותית את מספר הלקוחות שלך ויפגעו באמינות שלך! חובה לתת לעורך לשוני מקצועי לעבור על הפלייר שלך. חשוב, מי ירצה לקבל שירות מחברה שמפרסמת פלייר שכתוב בשגיאות?!
הנעה לפעולה – עליך לתת ללקוח תמריץ שיגרום לו להתקשר אליך. מומלץ להציע חלק מהשירות שאתה נותן חינם ולהגביל את ההצעה בזמן מסוים.
מספר טלפון – מומלץ שיהיה לך מספר טלפון שקל לזכור בעל פה.
התמדה – רוב הציבור לא יאהב את זה, אבל אין ברירה. חלוקת הפלייר פעמים אחדות תגדיל משמעותית את כמות העסקאות שלך. מומלץ, אחת לשנה-שנתיים, לחלק פלייר (תלוי בסוג השירות כמובן).